Projecten worden beter naarmate ze vanuit sterke visies en uitgangspunten worden ontwikkeld, van haver tot gort en tot in de puntjes. Alleen zo worden het echte identiteiten, persoonlijkheden. Het managen van een gekozen merk/identiteit, zoals bepaald in de positioneringstraject, is heel goed te doen vanuit een goed geformuleerd brand filter, waarin de brand values op een voor iedereen begrijpelijke manier zijn vastgelegd, samen met de belangrijkste do’s en don’ts voor allerlei bij het project betrokken disciplines. Waardevol, omdat alle neuzen zo steeds dezelfde kant op blijven staan.
Maar ook efficiënt, omdat ingewikkelde en soms zeer vervelende ‘smaakdiscussies’ door toepassing van het filter beter en sneller kunnen worden opgelost. Een goed brand filter laat zich vertalen naar alle nog in te vullen onderdelen van het project, van styling en inrichting tot bemensing van het verkoopteam (wie zijn daarvoor het meest geschikt) en de keuze voor een exploitatiemodel. Superleuk om te maken ook!! We doen het regelmatig en graag, ook in samenwerking met andere bij het project betrokken disciplines. Vraag naar cases/referentieprojecten indien gewenst!